Subject: Ed: mõni küsimus ravimite väärtarvitamisest
From: Keiu Põderson <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 09:38:28 +0200

Saatja: Sirje Maasikamäe <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 19. september 2024 10:25
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: mõni küsimus ravimite väärtarvitamisest

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!
Kirjutan artiklit ravimimürgistustest ja käsimüügiravimite
väärtarvitamisest, millest oli juttu ka tänavusel proviisorapteekide liidu
konverentsil. Olen tänulik ka ravimiameti selgituste eest!

*Kas ja kui palju tuleb ravimiametile signaale, et mingeid
käsimüügiravimeid väärtarvitatakse - kas siis tahtmatult või tahtlikult?
*Missugused meetmed võiksid ravimiameti arvates käsimüügiravimite
väärtarvitamist piirata?
*2023. aasta jaanuarist läksid retsepti alla valuvaigistid, mis sisaldavad
kodeiini, paratsetamooli ja kofeiini. Kas see on pannud piiri nende
väärtarvitamisele?
*Kas praegu on päevakorras, et veel mõni praegune käsimüügiravim võiks
liikuda retsepti alla?
Tervitades
Sirje Maasikamäe